Totalløsning til kontoret | Aalborg | 2G-Office

Indretning af arbejdspladser

Arbejdspladsen

Arbejdspladsen er i dag langt mere differensieret end tidligere. Det lyder måske kryptisk, men aktivitetsbaseret indretning er i højere grad forskellige steder, hvor medarbejdende kan udføre deres arbejde bedst muligt.

​Begreber som kreative kantiner der fungerer som team-rum, kollaborations områder, uformelle mødefaciliteter og fokus rum.

 

Desk sharing eller hot desk, almindelige arbejdspladser eller  gæstearbejdspladser. Hvordan giver IT-løsningen fleksibiliteten?

 

​Disse begreber og udfordringer fordrer rådgivning samt produkt viden til at give alternativer for den bedst understøttende møbel pakke både på kort og lang sigt.

Facts om nutidens arbejdspladser

Dokument håndtering

Fysisk

  • I gennemsnit er 66% af arbejdspladserne ubesatte i løbet af arbejdsdagen

  • I spidsbelastnings perioderne er arbejdspladserne besat 50 – 80 % af tiden

 

 

Praktisk

  • 45% af alle gemte dokumenter kan findes flere forskellige steder

  • 85% af de dokumenter bliver aldrig brugt igen

  • 15% af arbejdsdagen bruges på at lede efter disse dokumenter

 

Adfærd

  • 50% af alle medarbejdere klager over uinspirerende arbejdsmiljø

  • 45% af alle medarbejdere klager over mangel på support fra arbejdsmiljøet