Totalløsning til kontoret | Aalborg | 2G-Office
top of page

Indretning af arbejdspladser

Arbejdspladsen

Arbejdspladsen er i dag langt mere differensieret end tidligere. Det lyder måske kryptisk, men aktivitetsbaseret indretning er i højere grad forskellige steder, hvor medarbejdende kan udføre deres arbejde bedst muligt.

​

​Begreber som kreative kantiner der fungerer som team-rum, kollaborations områder, uformelle mødefaciliteter og fokus rum.

 

Desk sharing eller hot desk, almindelige arbejdspladser eller  gæstearbejdspladser. Hvordan giver IT-løsningen fleksibiliteten?

 

​Disse begreber og udfordringer fordrer rådgivning samt produkt viden til at give alternativer for den bedst understøttende møbel pakke både på kort og lang sigt.

​

​

Facts om nutidens arbejdspladser

Dokument håndtering

Fysisk

  • I gennemsnit er 66% af arbejdspladserne ubesatte i løbet af arbejdsdagen

  • I spidsbelastnings perioderne er arbejdspladserne besat 50 – 80 % af tiden

 

 

Praktisk

  • 45% af alle gemte dokumenter kan findes flere forskellige steder

  • 85% af de dokumenter bliver aldrig brugt igen

  • 15% af arbejdsdagen bruges på at lede efter disse dokumenter

 

Adfærd

  • 50% af alle medarbejdere klager over uinspirerende arbejdsmiljø

  • 45% af alle medarbejdere klager over mangel på support fra arbejdsmiljøet

Fysisk praktisk adfærd
bottom of page